Posted by Oasis of Eternity (Ongoing Giveaway! Apps, GB, Bre

babycakes21|G1
Ice3Ros Cracked (#215205)

Holy
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:36:45
Hello to old friends, and welcome to new ones!

The idea for this started in Winter's and Kuma's year long giveaways, to have our own little giveaway, which is not just year long, but lifelong (as long as I or hopefully someone else who could run it is playing, and I ain't leaving anytime soon) although not for hybrids unfortunately. Yet

Rules are simple, be nice, don't spam/double post, and try to have some actual content in your post, not just like "hi/hey" or "yeah", etc. or advertise your sales, unless it relates directly to the conversation. Other than that, go wild, although make sure to respect others and follow Lioden rules!

Oh, and one other thing, the "giveaway" part of this! Every couple of pages, I or one of the other people who is helping with this (to be updated) will use an RNG to pick a random post, and that person will get a prize, from apps and breeding items, GB/SB, lions, and maybe even art! If you don't want your prize, let one of us know and we will re-roll to find someone else. Depending on how much attention this gets the prize values and how staggered they are might change, plus funds have to be available of course.

[x] 5 pages: ~1-2GB value
[x] 10 pages: ~3GB value
[x] 20 pages: ~5GB value
[x] 35 pages: ~8GB value
[x] 55 pages: 13GB value
[] 80 pages: ~20GB value
[] 110 pages: ~30GB value
[] 150 pages: A surprise! Will definitely be high value (~50GB maybe?)

Repeats every 150 pages. Probably not gonna happen, but if we get to like... 1,000 pages or something I might actually do a hybrid or something of/near that value as long as I am able to!

Posts by me DO NOT count, and will be re-drawn if picked ^^


Edited on 01/05/21 @ 18:52:37 by babycakes21|G1 Ice3Ros Cracked (#215205)

babycakes21|G1
Ice3Ros Cracked (#215205)

Holy
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:37:07
Reserved, this is still a MAJOR work in progress so...


Lion Havens|OG's
Back Baby (#209780)

Maneater
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:38:47
noice


Padfoot (#209270)

Resurgent
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:42:53
AH! YES! Hi, Babycakes! Wonderful idea. <3 Happy chatting, everyone!


babycakes21|G1
Ice3Ros Cracked (#215205)

Holy
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:45:03
Honestly I feel like this might get a couple pages and then just... die, but just thought it would be a nice option once the others are closed up for the year


Padfoot (#209270)

Resurgent
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:48:03
Yeah, well, we'll see! It's a great opportunity. <3


ƃuᴉʇsnƃsᴉp[TR
unholy] (#44125)

Pervert
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:49:37
Ooo fun!! <3


babycakes21|G1
Ice3Ros Cracked (#215205)

Holy
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:50:33
I've already got a bunch of prizes planned, and might do some quick survey things for what y'all want to see next


Soap (Full-Ice,
Full-Ardor) (#191418)

Confused
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:52:11
Best idea everrrr. Will be subbing and chatting once this is done! >:3


Forest Dweller (#127263)

Impeccable
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 22:52:41
Well, this sounds really good baby :) Maybe it will do good :)


babycakes21|G1
Ice3Ros Cracked (#215205)

Holy
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 23:44:28
Awesome y'all, can't wait!

Gonna go slide this in WInter's forum as well


Forest Dweller (#127263)

Impeccable
View Forum Posts


Posted on
2021-02-27 23:48:02
So how are you doing today baby :) ? I do hope you are doing good :)


Malcadh{TripleRosIce
} (#85633)

Mean
View Forum Posts


Posted on
2021-02-28 00:53:13
Ooo interesting 🧐


Soap (Full-Ice,
Full-Ardor) (#191418)

Confused
View Forum Posts


Posted on
2021-02-28 00:59:06
LOL MAlcad love your profile pic-


Forest Dweller (#127263)

Impeccable
View Forum Posts


Posted on
2021-02-28 01:03:57
I like the fact that the king is a Ice but looks like a Merlot :)


Malcadh{TripleRosIce
} (#85633)

Mean
View Forum Posts


Posted on
2021-02-28 01:55:43
Thank youuu xD i saw it and it’s perfect for feb!

And thanks!! I like my Kings to be kinda pastel but also with lots of marks c: